Chrudimka.cz - kulturní a informační portál pro východní Čechy

Pondělí 18. prosince 2017
Velikost písma
  • Zvětšit písmo
  • Výchozí písmo
  • Zmenšit písmo
Banner
Facebook Chrudimka Google+ Chrudimka Twitter Chrudimka
Titulka Kultura Literatura Sbírka hlavolamů, hádanek, šifer a logických úloh - HLAVOLAMIKON

Sbírka hlavolamů, hádanek, šifer a logických úloh - HLAVOLAMIKON

Email Tisk

Sbírka hlavolamů, hádanek, šifer a logických úloh - HLAVOLAMIKONŘešíte rádi hlavolamy, hádanky či logické úlohy? Luštíte na dovolené? Jezdíte s dětmi na tábory? Chcete vyplnit dětem jejich volný čas zábavnými aktivitami? Potřebujete žákům oživit hodiny matematiky?

Tak přesně pro vás je kniha HLAVOLAMIKON určena. Její název, který je kombinací slov hlavolam a lexikon, odráží její základní charakter – jde o velmi rozsáhlou a pestrou sbírku hlavolamů obsahující stovky zadání mnoha různých typů.

Velká přednost publikace tkví ve způsobu značení obtížnosti úloh hvězdičkami od 1 do 5. Knihu lze používat nejen například v rámci zážitkových akcí nebo rodinných výletů, ale také ve výuce. Samozřejmostí je seznam řešení úloh na konci knihy.

Autor v knize nabízí mimo jiné tyto typy úloh:
- Bludiště
- Přesuny a postupy
- Logické úlohy s čísly
- Geometrické hlavolamy
- Šifry
- Jazykové a vědomostní úlohy

 

O autorovi:
Radek Pelánek učí na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity Brno, je autorem šesti knih a řady odborných článků. Kniha vychází z více jak desetileté zkušenosti autora s využitím hlavolamů v mnoha oblastech: na zážitkových akcích pro dospělé i pro děti, při šifrovacích hrách (např. hry Tmou a Sendvič), ve výuce i výzkumu na FI MU.

 

Název knihy: Hlavolamikon
Autoři:             Radek Pelánek

Žánr: hry a křížovky
Doporučeno od: +10

EAN: 9788025143032
ISBN: 978-80-25-14303-2
Počet stran: 240 stran
Formát: 167 x 225 mm - brožovaná lepená
Nakladatelstvi: Computer Press
Datum vydání: 27. 8. 2014

Ukázková kapitola: http://knihy.cpress.cz
E-shop: http://knihy.cpress.cz/

 

Computer PressComputer Press - renomované knižní nakladatelství počítačové literatury a titulů z oblasti digitální fotografie s tradicí od roku 1994 je dominantním leaderem na trhu v oborech počítačové literatury a digitální fotografie. V současné době nabízí více než 1400 knižních titulů, které pokrývají kompletní spektrum počítačové problematiky od začínajících uživatelů až po knihy pro IT profesionály.

Nakladatelství svou nabídkou pohotově reaguje na vývoj v oboru IT a přichází tak na trh s produkty věnovanými nejnovějším verzím produktů a nejžádanějších technologií. Nakladatelství Computer Press spolupracuje nejen s renomovanými českými autory, ale také s největšími zahraničními vydavateli.

Cílem nakladatelství je přinášet i nadále kvalitní, užitečné a moderní knihy a učebnice pro široké spektrum profesí i domácí uživatele všech znalostních úrovní reagující na nejnovější trendy v oblasti informačních technologií, digitální fotografie a příbuzných oborů. Naleznete zde takové tituly jako 1001 tipů a triků pro PHP, Jak myslí Steve Jobs či Joomla.

 

Albatros média

Albatros Media a.s. je mediální společnost nabízející pod značkami devíti samostatných nakladatelství Albatros, BizBooks, CooBoo, CPress, Computer Press, Edika, Motto, Plus, XYZ a v koedičním projektu s ČT Edice České televize široké spektrum mediálních produktů - knih, interaktivních encyklopedií na CD-ROM, audionahrávek a DVD.

Albatros media, a.s.

 

Aktualizováno ( pátek, 24 říjen 2014 07:12 )  


Banner
Banner
Banner

Probíhající soutěže

SOUTĚŽ o párty hru PŘINES SI SVOU KNIHU

SOUTĚŽ o čtyři knihy z nakladatelství SMART PRESS

SOUTĚŽ o tři balíčky dobrot od MLSNÉHO PECIVÁLA

SOUTĚŽ o sakra pálivé CHILLI dobroty

SOUTĚŽ o knihu U2 - minulost, přítomnost, budoucnost

SOUTĚŽ o rodinnou hru DAWAK

SOUTĚŽ o pivo SMOKED IRON z nitra Železných hor

SOUTĚŽ o karetní hru RED 7

SOUTĚŽ o turistického průvodce - THAJSKO z řady Rough Guides

SOUTĚŽ o tři knihy Františka KOTLETY

SOUTĚŽ o kooperativní deskovou hru ZOMBICIDE - Černý mor

... a mnoho dalších zde 

Reklama

Banner

Citát

Není nic hroznějšího nežli vzájemná lhostejnost známých lidí vůči sobě.

HAUPTMANN


Reklama

Banner