Lékárna.cz: První lékárna na českém internetu slaví 20 let

První lékárenský e-shop ve střední Evropě Lékárna.cz a významný regionální zaměstnavatel na Chrudimsku, česká společnost Pears Health Cyber, si letos připomněla 20 let svého působení na českém trhu. Právě Lékárna.cz, která sídlí v Chrudimi, umožnila Čechům nakupovat sortiment volně prodejných léčivých přípravků, vitamínů a doplňků stravy na internetu (první prodej volně prodejného léčivého přípravku přes internet zrealizovala v roce 2002), původně vznikla jako informační portál o lécích. Lékárna.cz je kvalitní online lékárník, který je kdykoli po ruce a připravený pomoci každému ke zdraví,“ říká PharmDr. Vladimír Finsterle. Lékárna.cz realizuje ročně více než 600 tisíc objednávek z moderního logistického zázemí v Píšťovech u Chrudimi a na své výroční setkání sem pozvala své významné partnery, kteří se podíleli na jejím dlouholetém úspěchu, např. Abbott, Greenswan, Erapack, Česká pošta, Seznam.cz  nebo Loreal.

 

Pears Health Cyber

 

Lékárna.cz očekává letos 600 milionů korun obratu, v příštím roce pak cílí na miliardu. Zaměstnává 63 zaměstnanců širokého spektra profesí, od expedientů, IT specialistů po lékárníky. Firma zaměstnává převážně ženy, proto je vstřícná i k preferencím slaďování rodinného a pracovního života a umožňuje i částečné pracovní úvazky.  

Lékárna.cz za 20 let svého působení na online trhu umožnila zákazníkům řadu unikátních služeb, například vlastní aplikace pro iOS i Android nebo nevidomým zákazníkům vyhledávat hlasem. Provozuje také online poradnu s lékárníky, kteří jsou připraveni zodpovědět dotazy zákazníků. Odpověď zákazníkům přijde do několika minut, nejčastěji do 3 hodin, maximální limit na odpověď mají lékárníci na e-mailech do 24 hodin. Nejčastěji pacienti žádají doporučení dalších vhodných přípravků k lékům, které užívají, a konzultují téma klouby, padání vlasů, gynekologické a kožní produkty. Anonymní internetové prostředí ale využívají také lidé s choulostivými dotazy například z oblasti sexuálního zdraví, pohlavních nebo psychických chorob. „Jsme rovnocenným hráčem kamenných lékáren, i když jsme internetová lékárna zákazníkům je u nás nonstop k dispozici pět lékárníků s dlouholetou praxí za tárou, říká Karel Klodner, výkonný ředitel Lékárna.cz.

Mezi dlouhodobě nejprodávanější produkty Lékárna.cz patří léky na bolest, doplňky stravy a volně prodejné léčivé přípravky, také dermokosmetika. Roste zájem o zdravé potraviny, aktuálním hitem nákupních košíků jsou produkty na podporu imunity, černý česnek a elektrické zubní kartáčky.

Firma distribuuje veškeré objednávky z Čech i ze Slovenska (pobočka Mojalekaren.sk) výhradně z distribučního centra v Píšťovech u Chrudimi, do kterého v minulém roce investovala více jak 10 milionů korun. Denně z něj odchází až 3,5 tuny produktů. O chod celé firmy se stará 63 zaměstnanců, z toho 54 žen.  Mezi ty patří i osmičlenný tým zákaznické podpory, který je každý den schopen vyřešit až 8 000 komunikací se zákazníky.

„Na konci všech našich aktivit vždycky musí být šťastný klient, ať už jím je pacient, zákazník, lékař, lékárník nebo firma. Důležitá je pro mě i pomoc slabším. V minulosti Lékárna.cz rozdala víc než milion korun lidem s nemocí motýlích křídel a popáleným, teď podáváme spolu s našimi zákazníky pomocnou ruku slaným lidem, přesněji aktivitám Klubu cystické fibrózy, pro které jsme letos získali už 400 tisíc korun,“ dodává závěrem PharmDr. Vladimír Finsterle.

 

Lékárna.cz

 

O Lékárna.cz:

Lékárna.cz se sídlem v Chrudimi je lídrem internetového trhu v oblasti lékárenského volně prodejného sortimentu, její sortiment ale přesahuje tuto kategorii a stále se rozšiřuje. Má 20 let zkušeností v oboru, špičkové logistické zázemí a koncovým zákazníkům poskytuje komfortní a spolehlivé služby včetně konzultací pacientům. Získala Cenu kvality v anketě ShopRoku 2017, dlouhodobě se umisťuje na předních místech. Provozovatelem Lékárna.cz je společnost Pears Health Cyber, která dále poskytuje konzultační služby v oblasti digitálního marketingu a edukační aktivity pro odbornou veřejnost i pacienty.

 

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli.

Jaromír Zajíček

Tak trošku fotograf, tak trošku cestovatel a tak trošku ten, který si hraje a nezlobí! www.FotoZajda.cz