Knižní tip: Prvních 20 hodin

Knižní tip: Prvních 20 hodinDosažení mistrovské úrovně může zabrat tisíce hodin snažení, ale naučit se něco dělat dostatečně dobře pro vlastní potřeby obvykle vyžaduje mnohem menší časovou investici. Josh Kaufman tvrdí, že budete potřebovat pouhých dvacet hodin. Ať už se chcete naučit cokoli, tato kniha vám to pomůže udělat za kratší dobu a s minimem promrhané energie. Zjistíte, že s trochou soustředěného, strategicky zaměřeného úsilí zvládnete vybranou dovednost velmi rychle, aniž byste frustrovaně bušili pěstí do stolu.

Deset jednoduchých principů vám zaručí, že budete při získávání nové dovednosti postupovat nejúčinnějším a nejúspornějším způsobem. Dále autor vysvětluje, jak tyto principy používat ve skutečnosti na základě vlastních zkušeností s rozvojem šesti nových dovedností. Každou se naučil nejvýše za dvacet hodin, aniž by nácviku věnoval více než devadesát minut denně. Naučil se:

•Sestavit si a provádět domácí cvičení jógy.
•Napsat webovou počítačovou aplikaci.
•Psát naslepo na klávesnici s jiným rozložením kláves.
•Hrát nejstarší a nejsložitější deskovou hru v historii.
•Hrát na hudební nástroj.
•Surfovat na prkně s plachtou.

Zapomeňte na to, jak vás „učili učit se“ ve škole. Současný způsob vzdělávání nemá téměř nic společného se získáváním dovedností, natož s jejich získáváním rychle. Naopak rigorózní vzdělávání a hodnocení může aktivně bránit získávání dovedností.
Naše mozky se mění snáze, než si myslíme. Nezapomeňte, čas nenajdete, čas si musíte udělat.

 

Název knihy: Prvních 20 hodin

Autoři: Josh Kaufman

Žánr: osobní rozvoj
Doporučeno od: +15

EAN: 9788026501886
ISBN: 978-80-26-50188-6
Počet stran: 280 stran
Formát: 167×225 mm – brožovaná lepená
Nakladatelstvi: BizBooks
Datum vydání: 9. 4. 2014

E-shop: http://knihy.cpress.cz

Ukázková kapitola: zde 

 

 

Nakladatelství BizBooksNakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.

Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.

Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.

Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing

 

Albatros média

AlbatrosMedia, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až kroku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.

 

Albatros média

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli.