Chcete-li vyhrát jeden z pěti časopisů z online knihkupectví Dobré Knihy, odpovězte e-mailem na naše soutěžní otázky a třeba zrovna na vás se usměje štěstí! Čtěte více
Chcete-li vyhrát knihu k desátému výročí Havlova odchodu, odpovězte e-mailem na naše soutěžní otázky a třeba zrovna na vás se usměje štěstí! Čtěte více
Chcete-li vyhrát jednu ze dvou knih s modely AUT či LETADEL, odpovězte e-mailem na naši soutěžní otázku a třeba zrovna na vás se usměje štěstí! Čtěte více
Sofie byla obyčejná osmnáctiletá dívka potýkající se s vlastními problémy dospívání a nevydařenými vztahy. Vše se změnilo poté, co její matka, milovnice starožitností, pověsila na stěnu zrcadlo. Čtěte více
Chcete-li vyhrát jednu ze dvou knih Máji a Alči z cest kolem světa, odpovězte e-mailem na naši soutěžní otázku a třeba zrovna na vás se usměje štěstí! Čtěte více
Když jsme ještě věřily na mořské víly je autorčina druhá kniha, která vyšla v českém jazyce. Je příběhem o tajemství, minulosti a sesterském poutu. Čtěte více
Chcete-li vyhrát dvě knihy z nakladatelství Fortuna Libri, odpovězte e-mailem na naši soutěžní otázku a třeba zrovna na vás se usměje štěstí! Čtěte více
Co všechno obnáší práce reportéra České televize v Číně? Jakým problémům současná Čína čelí a s čím se v každodenním životě potýkají její občané? Ohlédnutí se za sedmi lety strávenými v Říši středu, kde práce novináře připomíná pohyb ve válečné zóně. Čtěte více
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.