Pardubice čekají v Lize mistrů Davos a Färjestad

Pardubice čekají v Lize mistrů Davos a FärjestadTěžké, ale zároveň divácky přitažlivé soupeře získali do základní skupiny Ligy mistrů hokejisté HC ČSOB Pojišťovna Pardubice. Východočeši pojedou do Švédska a Švýcarska, v prestižní evropské soutěži se utkají s týmy Färjstad BK a HC Davos.
O rozdělení týmů do šestnácti skupin hokejové Ligy mistrů rozhodli Dominik Hašek a Robert Reichel na středečním losování v pražské O2 areně, Pardubice byly nasazeny do druhého koše z celkové 21. pozice celého osudí.

„Není to sportovně úplně jednoduchá skupina. Věřím, že máme pro fanoušky atraktivní soupeře. Švédské kluby patří k nejlepším v Evropě a Davos? Tak to je skvělý soupeř nejen z důvodu, že zde působil Petr Sýkora,“ řekl majoritní vlastník klubu Roman Šmidberský po losovacím aktu.

Při pohledu do ostatních skupin je jasné, že ta pardubická patří sportovně k nejlepším a dá se očekávat, že také k nejvyrovnanějším. Pardubice v moderní éře s Färjestadem nikdy nehrály, poslední vzájemný souboj s Davosem vyhrály na jeho ledě 3:1 na Spenglerově poháru v roce 2007.

Zápasy českých klubů budou vysílat televizní stanice Sport1 a Sport2. „Všichni věříme, že fanoušci dorazí na naše domácí zápasy do Tipsport areny nás podpořit. Máme opravdu atraktivní soupeře,“ poznamenal Roman Šmidberský.

Pikantní duel v rámci Ligy mistrů čeká hlavně na pardubického útočníka Petra Sýkoru, který v Davosu působil v sezoně 2008/2009 a letech 2010 až 2013 a pomohl mu vyhrát dva mistrovské tituly (2009 a 2011). „Nejen pro Petra se jedná o velikou motivaci. Náš společný cíl je jednoznačný: chceme postoupit do play off Ligy mistrů. Uvědomujeme si, že to není jednoduché, soupeři mají vysokou kvalitu, ale to nic nemění na našich plánech. A samozřejmě musíme zahrát dobrý hokej,“ doplnil Roman Šmidberský.

Zástupci všech třech klubů již předjednaly termíny konání vzájemných zápasů, ty musí potvrdit včetně hracích časů vedení soutěže. „S kolegy z Davosu a Färjestadu jsme se poměrně rychle shodli, čekáme na potvrzení konkrétních hracích dnů a časů začátků utkání, které s ohledem na televizní přenosy nemůžeme ovlivnit. Myslíme v první řadě na naše fanoušky, abychom v Tipsport areně hráli v atraktivních termínech a naše fanklubáky, kteří určitě budou chtít uspořádat výjezd do Davosu, tak aby se zápas ve Švýcarsku konal ve vhodný termín,“ řekl marketingový manažer klubu Jan Kratochvíl.

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli.